Mitä nainen haluaa? No, kaikista naisista en tiedä, mutta itsestäni voin toki kertoa. Kuten varmaankin suurin osa naisista, minäkin olen aina halunnut rakkautta. Ja mieluummin tietysti rakkautta muutamalla lisäominaisuudella varustettuna. Unelmieni miestä voisivat kuvat esimerkiksi sanat komea, hyvin koulutettu, hyvin pukeutuva ja miksei rikaskin. Pinnallista, saattaa joku todeta, mutta luulen, että tälläisiä listoja on päässään tehnyt muutkin naiset kuin minä. Tietysti sellaset ominaisuudet kuin luotettava, mukava, hauska ja rehelllnen ovat itsestäänselvyyksiä, eihän kukaan haluaisia seurustella tylsän ja epäluoletettavan ihmisen kanssa.

Koomista kyllä, kerran sain lähes tälläisen miehen. Tai niin ainakin kuvittelin. Tapasin hänet sattumalta, sellaisena iltana kun en edes kuvitellut tapaavani ketään. Lähdin jopa treffeille pientä epäilystä tuntien, koska luulin ettei jutusta tulisi kuitenkaan mitään. Mutta minua odotti kuitenkin iloinen yllätys. Mies oli puhelias ja vaikutti mukavalta, oli ainakin mun mielestä varsin komea, pukeutui hyvin, opiskeli yliopistossa, jopa rahaa tuntui olevan riittävästi, itse asiassa opiskelijalle vähän liikaakin. Aloimme seurustelemaan. Kuullostaa aika ruusuiselta, mutta valittevasti totuus oli hieman karumpi ja paljastui minulle vähitelleen.

Mies oli pihi, opiskelu ei merkannut hänelle paljookaan eikä urasuunnitelmia juuri ollut, viina maistui vähän liiankin hyvin, lupauksia ei pidetty, minä taas en kelvannu hänen suvulleen enkä kavereille. Seurustelu loppui lyhyeen, jota seurasi ainakin mun osalta pitkä harmaa toipumisjakso, koska jostai kumman syystä kaikesta tästä huolimatta pidin hänestä sillä hetkellä kovasti.

Nyt olen jo toipunut ja ajatus uudesta suhteesta tuntuu mukavalta. Toivottavasti näköpiiriin ilmaantuu pian joku kiinnostava ihminen. Saa nähdä tuleeko seuraavastikin suhteesta virhevalinta, vaikka "listani" mukaan mies olisikin täydellinen.
197889.jpg